Löp.

Halva dagen spenderades i Skärholmen. Jag pullan och Erik yra runt med alla andra, varmt var det!
Joy lekte med mormor medans vi var där :)

Efter det käkade vi tvårätters som Pillan fixade.. Hur gott som helst! :)
Joy hade blivit väckt när hon sov middag vilket resulterade i en halv gnällig tös. Jag vet inte varför men gnäll är fan det värsta jag vet. Nu vet jag ju varför hon gnällde och tack och lov är hon inte alls en gnällunge!
Hon däcka i bilen hem på två röda och nu ligger jag brevid och funderar över vad jag ska ha på mig imorrn?!
Det löser sig :)


Maja löper, bäst jSg skriver det här så jag kommer ihåg det. Grinig som fan är hon dessutom... Fick brotta ner henne idag, bokstavligen brotta ner! Hon är fan stark som en oxe den där lilla bullen!

Bilden är Maja bara pluttvalp, typ 10 veckor? Kaxig redan då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0