Phu !

Äntligen ligger jag i sängen.. Halv, utan lillskrutt :(
Var trött idag på jobbet trots en hel natts sömn.. Efter jobbet åkte jag raka vägen till Linda som frånochmed idag har en ny jättefin soffa :) hon ville ha hjälp art fixa hemma så det sysselsatte vi oss med. Bytte gardiner och fixade då det blev jättemysigt och fint!
Efter det åkte jag förbi målarstigen å hälsa på Joy :) oj vad glad hon blev, å jag med :)
Gud vad hon har börjat prata! Hon är verkligen den finaste jag vet!
Ledsen blev hon när jag gick :( så jag åkte hem med ont i mammahjärtat.

Duschad och nerbäddad.. Måste ladda för dubbelpasset imorgon!
Sen är jag ledig och då ska jag nog bars sitta som ett plåster på mitt hjärta!

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0