Baaaad!

Usch vad dålig jag är på att uppdatera!
Har varit å fixat så jag blivit vikarie på dagis här i Salem och ringt till ett LVU hem så dit ska jag på måndag! Hoppas på att kunna börja jobba där med, det skulle va grymt!!!
Känner att verkligheten är nära, jobb och ordentliga rutiner (på mig). Förut kändes det läskigt.. Typ skräcken att hitta ett fast jobb! För även fast man har utbildning så är det inte det lättaste att få fast. MEN det känns faktiskt som det kommer lösa sig.
Måste bara införskaffa mig en liten bil så jag spar tid.

Joysi sover sen ett bra tag tillbaka.. Tommy är här så vi sitter i soffan och tittar på galan och snackar massa skit..
Börjar bli trött så det är väll natt för mig snart.

Bild på Ken när han va liten, kolla frillan! Prick likadan som Joy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0