datan..

Sitter vid datan och bloggar och minns inte riktigt när det hände senast. Efter jobbet åkte jag raka vägen och hämta mitt troll och världens bästa dagmamma, sen hem och hämta hundarna så tig vi en promenad till centrum.. egentligen bara för att handla mjölk och lite annat skit M E N vi träffade på Tina, Sebbe och Leon :) Slutade iaf med att dom bjöd över oss på middag och det va kul! Härligt att slippa laga mat och kul att umgås med dom! :) Ska även träffa dom imorgon en stund! Joysi ska va hemma från Kerstin, det är ju freeeedag och jag brukar inte kunna hålla mig från att ha henne hemma :) Näe nu ska jag betala en jävla p-bot jag lyckats få.. fan. Sen ska jag soooova! Är trött som ett as. hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0