Holy shit vilken dag!!

Omg! Lillan sover och jag sitter själv! Njuuuteer!!
Det har varit en hemsk dag som ändå slutade bra..
Började dagen utan snus, för jag skulle minsann sluta ^^ mm men visst! Kände hur hornen växte i pannan på mig och bestämde mig för att köpa snus iaf. I det läget var jag beredd att tugga i mig en cigg, NIKOTIN!!!!
Så jag köpte en stock snus och ett paket cigg, ville bara suga i mig fort som fan haha! Jävla cp jag vet men ni anar inte hur snus sugen jag var!
Lugnet kom och fan vad jag älskar snus, bästa ever och jag ska fan aldrig sluta!

Bestämde mig även för att börja möblera tillbaka min säng... Och allt gick bra tills Joy skulle hoppa överallt, vara emellan allt, riva ut alla leksaker i all den röran osv.. Sen skulle all skit in i förrådet... Gaaaaah röck typ mig själv i håret!! Var beredd att knäcka sönder hela jävla sängen å skicka den åt helvete men tog mitt förnuft till fånga å stängde dörren. Vagnen står nu i hallen för den får inte plats i förrådet.
Linda och Pillan skulle komma och käka 17. Maten var klar typ och då visar det sig att dom kommer senare... Blev arg och tog en cigg, då låser ungrackarn ut mig på balkongen!!!!!! Hahahaha
Lyckades iaf teckna mig till att hon skulle hämta en stol så hon kunde öppna till mig :) tack och lov!

Efter det fick jag mig ett gott skratt och Joy sa bara "busa" och skratta så hon tyckte nog oxå det var rätt kul!
Middag och promenad i möllespåret med båda systrarna..

Phu... Hoppas aldrig mer på en sån här dag!
Räkningarna betalda, nu ska jag kissa hundarna sen sova i våååårat rum!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0