Pratkvarn

Jag som skulle lägga mig tidigt... Blir aldrig som man tänkt sig. SnuttAn la sig oxå rätt sent men vi måste bli bättre på rutinerna nu efter tre veckors ledighet!
Jävlar vad hon snackar nu! Ibland är det bara kackel och babbel men när som kommer det komma ordentligt. Idag har nog varit en hejdag... Hon har nog sagt hej minst 20 ggr, till bara Linda.
Calle (lindas pojkvän) är Joys favorit.. Och blev nog det vid första ögonkastet.. Hon verkligen tittar på honom som han är det finaste hon sett :) haha! Undra om det är för hon märker att linda tycker om han så mycket? :) gulligt är det iaf!

Vi var förbi mormor fast Joy bara tjata om Pillan :)
Käkade middag där och lekte lite med Erik, (eddiii säger Joy :))


Snön föll ner när jag va ute och kissa hundarna så imorrn är det nog en del snö ute :) tjoho!
Kom och tänka på när jag va ute med dom att shittan brittan vAd glad jag är att det uppfanns en babywatcher! Utan den hade vi inte kunnat ha hundar tror jag!
Nu åker ögonen igen så natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0