Stupid bitch

Oh weard! Appen funkar! :) Det var ett tag sen den fungerade så nu kanske man blir duktig på blogga? Upp och ner, ner och upp. Totalt fucked up i hela mig! Vet mkt väl vad som hänt och ställer mig frågan minst hundra gånger per dag, kommer det funka? Jag är ju ingen spåkärring men det har ju faktiskt aldrig gjort det förr så varför skulle det göra det nu? Nä jag vet inte.. Men en sak vet jag! Och det är att jag V I L L att det ska fungera, såklart jag vill. Det är väll allas högsta dröm? Jag kan inte rå för mina känslor, jag vill inte känna som jag gör. Men jag känner såhär. Hur gör man? Svalnar känslorna mer och mer ju längre tiden går, eller lär man sig att leva med det och glömmer aldrig? Har försökt gråta ut förut och sen lägga på ett happy face och åtminstone spela glad, men sen när man sitter i sin ensamhet så kommer allt som ett jävla brev på posten och man inser att det kanske inte ÄR så bra. Jag är bara så jävla less, jag pallar inte gråta. Jag vill bara vara glad och lycklig och känns lugnet i mitt liv. Har varit ute två gånger men en sak är jävligt säker och det är att jag kommer inte gå ut och festa igen fören jag mår bra, riktigt bra. Det räcker med att någon bara tittar på mig efter några öl så sitter jag och bölar hela kvällen. Jävla mupp alltså. Känner inte igen mig själv, det är inte likt mig. Jaja, det här blev ett skumt inlägg med bara massa tankar. Och vet ni? Jag kommer sluta prata med folk om mina känslor. Bara för att. Läs om ni vill, annars finns det typ miljoner andra bloggar att följa! Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0