Trogna läsare!

Hur orkar ni? När jag inte har bloggar på snart ett år så har man fortfarande läsare. Skulle tippa på att det är ni som "hatar" mig och vill åt minsta lilla info om mitt liv. Puss på er! ;)

Hur som.. Ibland har jag behov av att blogga, och just nu är det så fast det betyder inte att jag kommer blogga regelbundet.

Skrev ett långt inlägg.. Gick in och lästa mina gamla inlägg. Fyfan säger jag bara! Tänk om man bara kunde slå ut bloggen på dom sista tre åren. Då skulle man se att dom enda fucking gångerna jag mått dåligt är pga dig. Blir så jävla arg på mig själv.


Jaja.. Längtar som fan till Turkiet i sommar och FEM veckors ledighet med min brutta!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0