Jag älskar er!

Linda hämtade Joy hos Kerstin idag och åkte direkt och badade med henne :)
Jag Pillan och Joy badade igår och herregud vad hon tycker det är kul! Så bad två dagar i rad gör nog ingenting för hennes del. Jag orkade inte följa med för jag har åkt på jordens förkylning! Hua..
Igår var pillis med oss hela dagen och idag efter linda och Joy har badat kommer dom direkt hit :)
Måste säga att Joy har världens bästa mostrar! Dom ställer upp för oss och leker å tjoar när jag känner att orken inte riktigt finns där!
Och morbror Erik är lillans älskling! Dom är nästan som syskon :) haha!
Nu var det ett tag sen vi va hos mamma men på lördag ska Joy sova där.. Ingen kommer bli gladare än hon.. Hon har tjatat en hel del om "Edii, momo och foffa!" :)

Imorgon är det pappa time för lillis och det ska bli skönt att vila upp sig.. Var ett tag sen!!
Fast jag lär säkert hänga där iaf :)

Nu ska jag laga middag till mina älsklingar!
Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0