Vuxen!

Jag är så glad att jag är vuxen.
Jag väljer själv vilka jag vill ha omkring mig.
För visst är det så att dom du har omkring dig säger mycket om dig själv som person?!
Umgås du med ett gäng fjortisar vars största intresse är att prata skit och trycka ner andra, ja då är nog du oxå en av dom.
Min rensning av vänner började redan under graviditeten, jag värdesätter annat, viktiga saker! Jag skulle tex inte umgås med kåkfarare eller pundare, jag har mitt barn att tänka på och jag skulle aldrig vilja att hon var omringad av sånt trash!
Jag är omringad av ärliga, fina människor... Och jag vet att vi alltid kommer ha varandra. Vad som än händer vet vi att vi kan ringa varandra eller bara gå över.
Det är vänskap!
Det finns inte många som är som mina vänner och jag är så glad att just ni finns i mitt liv!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0