Joy, mitt allt

Dags att börja föra privat dagbok igen.
Helt jävla galet att sånt ska behöva göras, och till vilken nytta vet jag faktiskt inte heller!
Hir långt får man gå? 
 
Jag är så glad att jagalltid finns för min dotter. Hon är hela min värld och jag skulle aldrig svika henne! 
När hon är såpass stor kommer hon själv förstå, jag ser fram emot den dagen samtidigt som den dagen känns läskig. 
Honägare blivit så stor min lilla tjej, idag gjorde hon ett bra försök till att sjunga sjörövarfabbe och herregud vad gulligt det var :)
Imorrn ere föräldrar fika för mig och linda hos dagmamman :)
Efter får vi se vad vi gör!
Ska kissa hundarna och sova nu, upp 5 imorrn :/ HEMSKT!
 
Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0