Söndag.

Blidde aldrig magsjuk och de va väll bra :)
Mitt huvud är överfullt att funderingar och måsten, så fullt så jag känner att jag lägger locket på. Farligt. Var har min lust tagit vägen? Tillochmed att laga mat känns som en så jävla stor grej och jag orkar bara inte, lusten är borta. Laga mat måste jag givetvis göra iaf.. Men det är jobbigt jobbigt och åter jobbigt.
I vilken ende börjar man i? Det är to much bara. Efter imorgon hoppas jag att jag kan ta nya tag och starta om.
Idag har huvudet varit tungt, men trots det har vi varit i Skärholmen och shoppat lite måsten och umgåtts med fina människor.
Efter det åkte vi till kolgrillen och käka mat med ytterligare fina människor :) tur jag har er alla runt omkring mig!
Blev även en promenad i spöregnet och vi hitta en herrans massa maskar.
En av maskarna tyckte Joy skulle bo på vår balkong.. Men jag lyckades till slut övertala henne om att den måste hem till sin mamma! Så Joy sa natti natti och hejdå till masken och så kunde vi gå in :)
hon somnade tio över sju, hon va såå trött!
Skönt med egentid faktiskt!
Imorrn är det en jobbig dag på många sätt och det ska bli skönt när det är över.

Ligger i sängen nu, när jag precis la mig så vaknade Joy till och sa "mask" haha :)
Hon gillade verkligen den!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0