Dubbel..

Jobb på Ängstäppan, med lite större barn än förra gången jag va där.. Imorrn ska jag till syssla från 7.30 till 14.00, springa hem, ta ut hundarna och sen vidare till flempan för mitt första intropass där.. Phuu och huua! Det kommer kännas i kroppen imorrn, kommer inte ens ihåg när jag jobbade dubbelpass senast!
Men men.. Need the money så det är bara att bita ihop.
Ringde a kassan oxå och det verkar ju va ett helt jävla företag för att få igen det där.. Får ta tag i det på min nästa lediga dag..


Joy har kommit in i nån period nu när hon är jäävligt elak mot hundarna, jag hatar det och hon vägrar lyssna.
Vad gör man?

Nu tjatar mamma om rumble så jag ska spela lite och titta på Erik och mackan!
Tjing!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0