..

Finns det någon lättare att natta än Joy? Tror inte det. Idag ville hon inte på safari, hon ville hem och sova?!
Sagt och gjort kom vi bard hem, borsta gaddarna och hopp i säng. Någon älskar verkligen sin egen säng!
Jag däremot sover inte alls bra utan lillis..
Alva har gått på mina nerver idag.. Hon har hoppat upp i min säng minst hundra gånger... Ibland undrar jag om hon har en hjärna eller om det är helt tomt därinne!
Slutade iaf med att jag kånkade in en dörr från förrådet för att hindra henne lite.
Fan jag känner verkligen att det är trångt här! Alla garderober är knökfulla, alla lådor, över alla skåp. Behöver verkligen en större lägenhet!
Vet ni någon som vill byta?! :)

Imorrn ere praktik som gäller, tre dagar kvar!
Och äntligen ska Joy till dagmamman! :)

Natti natti

Just.. När jag va hos pappa i lördags så låste jag inte bilen.. Efter flera timmar när vi skulle åka var det imma på bakrutan och ett handavtryck på insidan.. Läbbigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0