Fäääärdig!!

Phuuu... Alla kurser är från och med idag avklarade och betygsatta och det känns helt jävla underbart!!!! Har några praktikdagar kvar och sen är jag K L A R ! ! Omg vad skönt!!!!!!!
Det har varit snart fyra riktigt tuffa veckor med jobb, praktik och plugg. Joy har kommit in i en ordentlig trotsålder eller självbestämmande ålder om ni vill kalla det så. Herregud säger jag bara... Min fina lilla tjej har förvandlats till ett monster! Haha :)
Det är riktigt påfrestande och jobbigt att umgås med henne nu.. Man blir helt matt och utpumpad och ska jag va helt ärlig så känns det som hon är den mest trotsiga i hela världen!
Hon är envis och bestämd som en åsna! Men det är jag med så det här ska vi nog klara galant!
Jag har läst på en hel del nu om trots för ibland kan jag känna att känslorna bubblar över, men nu så! :)
Det är trots allt en jävligt bra egenskap å vara bestämd och envis...
Inte en jävel kommer kunna sätta sig på min lilla tjej!

Imorrn är det praktik igen och min lärare kommer förbi och tittar hur jag "sköter" mig... Eller nått.. Min handledare har rekommenderat mig att söka dit och kommer tala gott om mig så jag känner mig lugn.. :)

Nu är det natt för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0