Måndag

Praktik avklarad idag. Va kul precis som vanligt.. Får dock svinont i nacken av sjukhus tröjorna, som i sin tur leder till huvudvärk. Tur det finns sjuksköterskor där son kan dela ut lite smärtstillande :)
Hämtade hem lillfis från Kerstin och oj vad glad hon va! Kul nu när hon kan berätta vad dom gjort på dagen :)
Imorgon ska dom till skogen och det passar ju min klätterapa perfekt!
Idag (peppar peppar) har det varit en lugn dag, inte alls mycket trots.. Lite gnälligt när vi kom hem men hon hade inte ätit något alls, förutom jennifers chokladkaka, hos Kerstin så då kan man ju förstå :)
Shit.. Det slog mig nyss att jag är jävligt detaljerad i mina inlägg.. Tror kanske jag blivit "förhörd" för mycket så det sitter nog i.

Kort och gott, praktik, hämtning av barn, promenad och sen lekparken, middag, leka och rita, lååångt och mysigt bad, soffan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0