Funderingar kring testning!

Funderar på det dag in och dag ut...
Vet inte riktigt direkt på vad men jag känner mig o omtyckt.. Av Joy. Eller kanske inte direkt o omtyckt men hon testar mig till hundra hela tiden... Det började för några veckor sen.
Folk tycker nog säkert att jag är för hård ibland, men jag måste vara koncekvent och inte ge mig! Även om jag känner mig knäckt vissa dagar.
Fick låna en bok av tina (barnaboken) och i den fick jag bekräftat att jag gör rätt även fast det känns som JAG ORKAR INTE MER så biter jag ihop och står kvar!
Barn kan verkligen va elaka.
Jag hatar gnäll och vill verkligen inte att min dotter ska vara ouppfostrad, eller vår dotter :)
Känner ni igen er?
Tror iof att vissa barn testar mer än andra och vi har ju fått turen att få en riktigt bestämd och envis dam! ;)
Tror jag ska införskaffa ett "skäms" ställe, eller "sitt där till du tänker va snäll" ställe... Kalla det va ni vill..
Har någon erfarenhet av det?
Funderingar.....

Om jag får fler barn så hoppas jag att det blir ett lugnt barn... Haha..

Trotts att hon testar mig och vi mer eller mindre "bråkar" hela tiden så är hon ju det finaste jag vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0