Linda

Det hjälpte att dela upp hundarna i olika rum, sov som en stock!! Hade dock dåligt samvete för lilla tjock Maja som hade lagt sig på dörrmattan och sovit! (finns en stor hundsäng i vrummet).. Plutt!

Efter jobbet ska jag hämta lillan och hundarna.. Sen ska jag göra nya naglar (mina lossna) och efter det blir det middag hos linda :)
Jag är sååå glad att jag har henne, hon är som en extrapappa för Joy ;)
Hon ställer alltid upp och finns för oss, hon gör livet roligare helt enkelt :)

Läste nyss Saras blogg, Hugo önskar sig Joy i 2års present!! Haha :) gullunge!! <3

Idag ska Joy och alla dagbarn först till ishallen, sen ska dom äta thaibuffe :) mysigt!
Igår var dom i skogen hela dagen och grilla korv och lekte.. Underbart!

Kort och gott återigen... Livet leker.

Tack linda för allt du gör, du är underbar och jag älskar dig så sjukt mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0