Mys

Inte blev det tidigt idag heller.. Men men..

Idag har vi inte gjort något spec.. Linda och Calle var här en stund och Joy va precis lika frälst i Calle som vanligt.
Efter vi hade käkat så titta Joy på mig och sa: mamma, ack to baten!
Haha jag dog inombords.. Hon låter så rolig när hon säger det men jag sa bara varsågod :) sötnos!!!

Jag har föresten gjort en fotobok med bara Joy, från 0-1år :) hoppas den är lika fin som den såg ut att vara.. Ska försöka göra på varje år och sen ge dom till henne :)
Tänk att hon fyller två år om typ tre veckor?! Sjukt.
Hon har blivit så stor och kan ni tänka er... Jag älskar henne bara mer och mer för varje dag som går!!

Vi låg en lång stund i sängen när hon skulle sova och bara babbla... Hon killa mig på ryggen och vi bara mös..
Kvalitetstid! :)
Jaja nu är det dags att sova, natti!


Kolla in morgonfrillan från imorse :) haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0