..

Mysig dag igår med mina systrar och Malin! David oxå såklart :)
Joy fick va med Ken... Jag behövde verkligen va barnledig och sova.
Vi åkte förbi högantorp igår och efter det sov jag hos linda, jag är så jävla mörkrädd! Fegis.
Sov iaf bra i min gamla säng :)


Idag tror jag att jag och Malin ska göra hemmagjord sushi :)
Är fortfarande hos linda.. Calle är här oxå, vi har precis ätit frukost.


Saknar Joy nå helt sjukt faktiskt, redan när jag lämnade henne faktiskt.
Det finns både för och nackdelar med att hon kan prata och göra sig förstådd.
Älskade vackra barn.. Hon är verkligen mitt allt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3173084/images/2012/pic_192029163.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0