:)

Igår efter jobbet drog jag nästan direkt iväg till en "fest" i vårsta, det va trevligt å mysigt men jag hann bli bakis innan jag blev full :)
Drog istället till salem och gick en promenad med hundarna mitt i natten med linda och Rille, det va mysigt och välbehövligt!

Idag har jag haft folk hemma hos mig hela dan och det har verkligen varit mysigt!!! Vad hade jag gjort utan er? Ni är så fina!! :)
Grillat på balkongen och kedjerökt och snackat så jävla mycket blaj bara, men det behövs ibland det med!
Har träffat en ny vän som direkt började betyda mycket för mig, såna träffar man inte ofta :)

Kort och gott har helgen varit bra, saknar dock min lilla brutta såklart! :) <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0