..

Herregud vad man lever annorlunda nu om man jämför med bara några dagar innan Joy föddes och bakåt i tiden.. Nu håller mina ögonlock på torka fast i ögonen varje gång jag blinkar och förut var jag en kvällsuggla.. Trots att jSg nästan alltid lägger mig tidigt så är jag lila trött vaaaarje morgon Joy väcker mig!
Imorse vaknade jag knappt.. Hon gick upp på toan och ni vill inte veta hur den såg ut när jag gick upp! Vaknade iaf av en hand i nyllet sen och Joy säger "mamma, bajs!" haha, skitunge!
Dagen har iaf varit jättemysig, och inget trots idag heller!
Är min gladfis på väg tillbaka?
Var dom här jobbiga veckorna bara ett litet smakprov på vad som komma skall?
Jaja.. Skönt som F A N att hon varit nöjd och glad iaf!

Nu är det natt, tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0