Ett etiskt tänkande leder till ett moraliskt handlande.

Måste lära mig att inte låtas tryckas ner. Jag vaknade arg som ett bi idag men försökte trotts det vara glad och se det jag har och vara glad. Det funkade så länge Joy va hemma, men efter jag lämnat henne kändes det sämre.
Jag känner mig tom, kan inte sätta ord på känslan eller på hur jag ska gå tillväga. Värdelös.
Behöver mamma nu känner jag.
Fast jag vet att jag klarar mig, jag vet att jag är stark!
Men livet måste ha nedgångar för att ha uppgångar.
Kan man sluta hoppas? Tror inte det.

Du kan inte hindra att sorgens fåglar flyger över ditt huvud, men du kan hindra dem att bygga bo i ditt hår.

Visst är det så! Knepigt inlägg men jag behövde bara få ut lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0