Fredag kväll...

Och jag borde redan sova!!!
Men det har varit stress hela dan känns det som..


Lillan va iväg å bada med moster linda så vi passa på att åka till kungens kurva och Skärholmen.
Tänk att jag aldrig hittar något till mig! Sen Joy föddes dras mina ögon till barnavdelningen.. Det är inte ens KUL att handla kläder till mig längre :/ bara ett måste ibland. Ken hittade det han skulle ha och även lillskiten fick lite kläder.. Köpte bl.a. Trosor nu när hon ska vara utan blöja även hos dagmamman. Duktiga lilla tjej!!!

Var iaf på jakt efter kläder till imorgon då två av mina vänner fyller 25! Ska försöka hinna med å träffa båda två men jag önskar helst att jag kunde klona mig.
Lindas garderob hjälpte mig iaf med mina klädproblem :)
Här hemma har det rivits tapet hela kvällen... Phu.. Hjälpte till en stund innan alla måsten.
Nu säger jag godnatt, för innan firandet ska jag jobba 9-18! :/
Stress! Hoppas jag drömmer någon fridfull dröm.


Bild på en kaka bakad av Ken och Joy som väntade på mig när jag kom hem på alla hjärtansdag! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0