Sent..

Ja sent blev det igår (Malin med sin tidsuppfattning, stryk ska hon ha!) men nu har vi fina naglar iaf!
Akrylnaglar blev det, dom är bäst. Hon som gjorde på oss heter Matilda och tar bara 100 kr eftersom hon övar.
Hon är riktigt noggrann och jätteduktig enligt mig, trevlig oxå! Så vill nån göra naglar så är det bara att höra av er!!
Rekommenderar henne!

Direkt när jag klev in på jobbet fick hon en till kund! :)


På g till stallet nu och hör och häpna med den här taxiföraren kan fan köra bil, kors i taket!!
Lillfis leker med momo, foffa och edii, dom skulle åka och bada så hon är nog nöjd! :)

Här är en bild på mina naglar.. Dom är lite för långa för mig så jag ska fila ner dom lite när tiden finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0