BOOBIES!!

Ligger i soffan och drömmer mig bort!

Bad om före och efterbilder från min bröstoperation jag gjorde 2006. Kliniken skickade dom och HOLY crap vilken planka jag var innan op!! Kan inte ens tänka mig att det är jag på bilderna, usch och fy för den känslan!
Jag fick även bilder från när jag var där 2010, efter Joy var född och ammad. Herregud vad dom har förändrats efter graviditet och amning... Mina tuttar blev gigantiska i slutet av grav och för att inte tala om några dagar efter födsel.. Äckligt stora, usch. Vilket har resulterat i bristningar och inte alls samma tuttar.
Och bilderna när dom var nygjorda..... Åååååå vill ha!


Jag vill ha, NYA TUTTAR! Jag vill ha, NYA TUTTAR!! Heja heja heja! Haha

Ska spara... Fast jag har god lust att ta ett lån.
Trisslott imorrn? JA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0