Ner och upp

Den här dagen började hemskt!!
Bilen startade inte, jävla skitbil, och jag skulle inte hinna gå till Kerstin för att hinna till provet.. Thank god för linda!!! Hon tog Joy (och hundarna) och låna ut sitt busskort.. Kom 5 min sent så det gick bra iaf!!
Provet vet jag inte hur det gick.. Som jag skrev igår känns det som jag inte fått in ett smack! Vi får se..
Väl hemma hade Joy bara sovit 40 min vilket resulterar med ett grinit barn.. Blä, och jag är allergisk mot gnäll!
Vi var hos Malin hela bunten då och käka lunch osv.
Var en sväng hos Pillan och henke och hela vägen hem höll Joy BARA på å jävlas.. Gaaaah!! Testning till hundra och trött på de..
Trots att klockan var mycket 17 så fick hon sova en timme.. Jag kände att jag tog den risken.
Så medans hon sov så gjorde jag ost och skinkpaj och ett glatt och gosigt barn vaknade och allt är på topp igen !
Vi har bara myst i soffan efter maten och nu ere dags för ett bad, Tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0