Lilla lilla..

Det här kommer va ett konstigt inlägg med massa känslor och frågetecken, men jag behöver skriva av mig.
Det är fullt i mitt huvud och har varit det i några veckor. Konstiga veckor fulla med glädje, massa glädje, och massor av förtvivlan, sorg och svek. Det här är nog min tuffaste (hittills) fight mot mitt jag. Min nog första fight där jag måste bortse från mitt jag.
Mitt lilla.
Det gör så ont i mig och jag har gråten i halsen hela tiden. Jag vill inte, verkligen inte.. Men jag måste, för din skull!
Tänk om det aldrig händer mer? Är det för sent? Frågorna utan svar bara bubblar i mitt förvirrade huvud.
Jag vet att jag gör rätt, mitt förnuft vet att det är rätt, och tack vare allt som hänt nu så har jag verkligen insett det rätta i mitt liv. Jag skulle inte ödsla ens min sista minut i livet på dig, jag mår illa när jag tänker på dig och mitt hat har aldrig varit starkare. Du är vidrig och nog den elakaste människan jag mött.
Det kommer en tuff period framför mig nu men jag vet att jag har dom finaste runt mig hela tiden, och tack vare dom kommer jag klara det här.
Men det svider, det gör så ont! Jag önskar jSg kunde tala om för hela världen vad du gjort, men det kommer jag inte. Jag skäms för dig.... Men även för mig, som gång på gång på gång gått på samma jävla nitlott och trott och hoppats på att det kommer bli bra, att du kommer förändras. Monster. Aldrig mer, aldrig igen!
Jag kan förlåta mycket och är nog egentligen inte långsint alls, men det här kommer jag aldrig glömma. Kommer inte kunna se dig i ögonen igen. Att man kan göra såhär mot en annan människa för att medvetet göra illa och såra är hemskt och en av frågorna jag aldrig kommer få svar på..
När allt är över ska jag lägga all krut på min fina lilla dotter, för hon betyder allt för mig. Vi ska vara den familj som vi är, och som vi är lyckliga och tacksamma över att vara VARJE dag.
Vad vore jag utan mitt lilla barn? Tänk att hon gör mig hel.
Bara tanken på att hon finns och förgyller mitt liv med positiv energi gör mig glad.

Det är du och jag mot världen min älskade underbara unge! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0